Wilt u een aankoop retourneren of ruilen? Hieronder leest u hoe dit in zijn werk gaat.
Klik hier voor het retourformulier of meld uw retour onderaan deze pagina aan via het formulier.
Het adres voor retourzendingen is:
L.A. Equistyle
Bonkelaar 51
6595CB Ottersum
Nederland
Een product kan binnen 14 dagen geretourneerd of geruild worden.
Als u een product wil ruilen geef dit dan duidelijk aan op het retourformulier of vul onderaan deze pagina het retourformulier in.
Na het verstrijken van de zichttermijn van 14 dagen worden retourzendingen niet meer geaccepteerd. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien het product ongebruikt en onbeschadigd is en wordt geretourneerd in de originele verpakking.
Laat de verpakking en kaartjes zoveel mogelijk heel. Let op dat bij schade aan het product of paardenharen/vuil op of aan het product de retourzending niet geaccepteerd zal worden. Let dus op het passen dat het product schoon blijft. Indien het product niet schoon is of is beschadigd dan is dit product voor ons niet meer verkoopbaar en dus in waarde verminderd.
In dit geval kunnen wij tot 40% van het aankoopbedrag inhouden (afhankelijk van de schade) op het te retourneren bedrag om onze schade te dekken.
Gelieve het retourformulier of een handgeschreven briefje met uw gegevens en reden van retour mee te sturen.
U dient uw retour van tevoren bij ons aan te melden, dit kan indien gewenst via het contactformulier onderaan deze pagina of via de mail. Bij voorkeur ontvangen wij ook graag een track en trace code.
De kosten van de retourzending komen voor uw eigen rekening.
U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending tot het moment van ontvangst.
Wij raden u daarom aan het verzendbewijs te bewaren tot wij het product hebben ontvangen.
Wij hanteren een wettelijke garantieperiode van 2 jaar (mits anders vermeld).
Gebreken aan het product of onvolledige levering dienen altijd binnen 14 dagen na ontvangst worden aangegeven via info@la-equistyle.nl
Producten waarbij sprake is van garantie zullen worden gerepareerd of vervangen worden zonder kosten.
Wat houdt de garantie op een product in:
Wanneer een koop tot stand komt en een product word aangekocht hebben beide partijen, zowel de verkoper als de consument plichten en verantwoordelijkheden omtrent deze overeenkomst. Op een product geld een garantieperiode van 1 jaar voor bedrijven en 2 jaar voor consumenten. Dit betekent niet dat het product zonder duidelijke garantievoorwaarden binnen deze termijn kosteloos gerepareerd of vervangen zal worden door de ondernemer.
Door het product te kopen gaat de gebruiker hiermee akkoord en geeft hij aan dat hij hiervan op de hoogte is. De fabrikant is enkel verantwoordelijk voor schade aan het product dat terug te leiden is naar een fabricage fout. De gebruiker van het product is verantwoordelijk voor schade die veroorzaakt is door: ondeskundig gebruik, slecht onderhoud, val-, water-, stofschade, verkeerde toepassing en normale gebruikers slijtage. Dit houd in dat de gebruiker voor 99% invloed heeft op het feit of schade aan zijn product onder de garantie valt.
Zelfs al is een product na de 1e dag van aankoop al defect. Dit is helaas mogelijk als de een product onjuist gebruikt wordt.
Er is geen sprake van garantie indien:
1. De slijtage als normaal kan worden beschouwd.
2. De garantie dekt geen schade veroorzaakt door oneigenlijk of onkundig gebruik van het product door de consument of door het onzorgvuldig behandelen van het product.
3. De garantie dekt geen fouten of schade indien het product wordt gebruikt op een manier waarvoor het niet was bedoeld.
Garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Schade door oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie.
Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product.
© 2024 www.finerider.nl